PERMULAAN BLOG EKSPRESI FILEM

Bismillahirrohmanirrohim.
  1. Memandangkan aku minat dengan dunia filem, blog ni bertujuan untuk aku meluahkan rasa hati, pandangan, persoalan, kritikan & pendapat dalam dunia filem.

  2. Ada unsur formal review macam website² lain, cuma aku seboleh-boleh nak elakkan tindakan spoil dalam review.

  3. Spoiler akan berlaku kalau korang bertindak untuk tengok kolum Fahaman Aku dan Persoalan dan Kritikan sebab thread tersebut adalah bertujuan bagi memberi pencerahan berdasarkan keseluruhan filem tersebut. Dinasihatkan, refer kolum ni bila dah habis tengok movie tu ok?

  4. Masing-masing ada pandangan sendiri bila tengok movie betul tak?

  5. Sama jugak dengan aku, dan blog ni sekurang-kurangnya boleh bagi sedikit sebanyak penjelasan bagi mereka yang nak mencari jawapan dalam filem-filem yang diorang tengok.

  6. Percaya atau tidak, betul atau tidak, itu semua terpulang pada diri masing-masing untuk menilai.

  7. Blog ni masih baru & masih banyak lagi untuk aku tulis tentang movie-movie yang menarik untuk dirungkaikan.

  8. Diingatkan, aku tak paksa untuk menerima pandangan aku 100% tetapi aku sentiasa berbesar hati untuk kita berkongsi pendapat & pandangan.

  9. Request untuk filem yang korang nak aku review dan inginkan pendapat serta pandangan aku, amatlah dipersilakan.

  10. Blog ini juga bukan untuk menghentam siapa-siapa & hanya bertujuan untuk luahan pendapat peribadi.

  11. Tunjuk ajar, berkongsi ilmu & bertukar pendapat sangatlah aku hargai sebab manusia tak pernah sempurna dan ilmu tak pernah cukup. Sekian Terima Kasih! ^_^
kenangan masa pergi bengkel DramaFestKL

No comments:

Post a Comment

Bagi Feedback Korang! :D